شهریار و سیاوش عزیز...
کارتون واقعا عالی بود هم رکورد Maxxmem و هم رکورد DDR3 ....امیدوارم مسابقات GOOC رو با موفقیت پشت سر بذارید و باعث سربلندی تیم SSA و ایران بشید.
موفق باشید/آرمان
شهریار و سیاوش عزیز...
کارتون واقعا عالی بود هم رکورد Maxxmem و هم رکورد DDR3 ....امیدوارم مسابقات GOOC رو با موفقیت پشت سر بذارید و باعث سربلندی تیم SSA و ایران بشید.
موفق باشید/آرمان
Always Fly Up To 6GHZ
PhenomII X4 955 Black Edition : 7020 MHZ
PhenomII X4 965 Black Edition : 6863 MHZ
PhenomII X6 1090T Black Edition : 6720 MHZ
Intel i7 980 Extreme Edition : 6600 MHZ
PhenomII X2 555 Black Edition : 6510 MHZ
AthlonII X2 440 : 6450 MHZ
PhenomII X2 550 Black Edition : 6195 MHZ
ShahrSakhtAfzar OverClocking Team
کاربر شهرسختافزار
سلام به همه دوستان عزيز
فوق العاده است. من به اين تيم خيلي اميد دارم و مطمئن هستم كه با مقام بر مي گردند.
بچه ها فقط يادتون نره از سفر جا بمونيد!!!
ساعت 10 شب پنج شنبه هواپيماي شما به سمت دبي پرواز مي كنه، جمعه 4 عصر هم جاكارتا هستيد. از ساعت 2 تا 6 عصر بچه هاي گيگابايت براي پذيرش و انتقال شما به هتل منتظرتون هستند.
محمد رضا پناهي هم تو فرودگاه امام خميني به شما ملحق مي شه.
هر مسئله اي پيش اومد، به من اطلاع بدين.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks